Under et flyshow i Canada den 23 juli 2010 kom Kaptajn Brian Bews in problemer, da hans CF-18 tilsyneladende mistede bæreevne i lav højde (muligvis grundet et kompresserstall). Bews valgte fornuftigvis at stemple ud og hans Martin-Baker katapultsæde bragte ham kun lige nøjagtigt i sikkerhed, hvilket gav denne spektakulære billedserie.
På et hængende hår,-
Pages
-
Categories
-
Links
-
Archives
- December 2013
- October 2013
- August 2013
- July 2013
- December 2012
- August 2012
- June 2012
- March 2012
- February 2012
- January 2012
- December 2011
- November 2011
- October 2011
- September 2011
- August 2011
- June 2011
- April 2011
- March 2011
- February 2011
- January 2011
- December 2010
- November 2010
- October 2010
- September 2010
- August 2010
- July 2010
- June 2010
- May 2010
- April 2010
- March 2010
- February 2010
- January 2010
- December 2009
- November 2009
- October 2009
- September 2009
- August 2009
- July 2009
- June 2009
- May 2009
- April 2009
-
Meta
Det sgu ikke godt hvis Kaptajn Brian Bews bliver kaldt ind til chefen og får fortalt at udgifterne til hans lille opvisning bliver trukket i næste måneds løn!
Hej jesper,
Jeg er ikke helt sikker på om det stadig hænger sådan sammen, men før i tiden betalte man Martin-Baker for leje af sæde PLUS en bonus, hvis sædet blev brugt!
Jeg har dog ingen beviser for, at denne bonus blev trukket fra pilotens løn.
Admin